30. marraskuuta 2012

lunta, vihdoin








Etualalla Ketun veli :)

Viime talven parhaita hetkiä ! Olin lenkillä ton otuksen kanssa iltahämärissä, lunta tuli ja tuuli. Toisten mielestä varmaan hirvein sää ikinä, mutta mun mielestä varsin ihana, voittaa tukahduttavat kesähelteet 10-0. :) Vihdoinkin on valosaa, syksyn aika oli jo ohi, nyt saa olla kylmä kun on lunta, talvi tuli.
Tykätään molemmat, minä ja koira, tosi paljon. Siellä se juosta poukkoili eestaas, kieri lumessa, loikki ja hyppi. Itelläkään ei oo kamalaa ku laittaa tarpeeks vaatetta. Talvi ♥

6 kommenttia:

  1. Upeita kuvia! :) Oon niin kateellinen :D Itse en ole talvi-ihmisiä, tänään laittoi niin v-tuttamaan hiton kylmä tuuli (ja ei edes sada lunta)...

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. talvi voittaa kesän 10-0 ja syksy talven 10-0 :))

      Poista
  3. Samaa sanon, upeita kuvia! :) Millä kameralla kuvailet? (olen vasta ensimmäistä kertaa blogissasi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :)) Enemmän kuvauskalustosta löydät tosta sivupalkista löytyvästä linkistä, mutta kamera on Canonin 40D :)

      Poista