10. kesäkuuta 2014

Yksin jää pitkätukkapolot










Me oltiin metsäretkeilemässä...viikkoja sitten. Hupsis. Mulla on uskomattoman paljon kuvia rästissä ja aivan liian vähän aikaa ja vielä vähemmän aikaa jollon saan yhtään mitään aikaseks.

Kesä on tullu, karvat on lähteny ja työt on alkanu, samoin laidunkausi ja poni paisuu paisumistaan. Mikäs tässä. Oon tosiaan töissä sen 8h + 1,5-2h matkoihin, joka tosiaan verottaa vähän tätä koneella lorvimisaikaa. Yritän pikkuhiljaa saada purettua tota kuvakasaa ja ehkä jotain uuttakin aikaseks, muutama erikoisempi postaus on taas mielessä ja jotain 2v ylläriä! Hurjaa, et tätäki on jo pyöritelty koht kaks vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti.

Tiivistettynä, pientä epäaktiivisuutta luvassa, tavoitteena kuitenki saada jotain aikaseks edes joskus!

4 kommenttia:

  1. Duunareita oomme kaikki, oomme kaikki jee... :D Mää kans vuorotyössä kooooooko kesän, oon ehtinyt jonki verran kuvaamaan, mutta en tahdo ehtiä muokkaan kuvia ja laittamaa nettii. Satakunta räpsyä on rästissä D: Ja sää et oo aikoihin antanu mulle palautetta, etkä onnitellu mua vuosipäivänä. :( joten hoksasin että olet kiireinen ;) Sain muuten koko kesäks keikkaa valokuvauksen saralta, pitääpi kuvata suvun rippijuhlat ja ainaki yhet häät :D jännää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kuvia kyl olis mut aikaa saada ne julkasukuntoon.. :D en oo oikei revenny mihinkää suuntaa en, mun piti kyl raapustaa siihe vuosipäiväpostaukseen jotain kivan aidoista tunnelmista ja muuta mut se vaa jäi
      Mullaki tiedossa melko varmasti kauan toviottua ihmiskuvausta, tosin vasta elokuussa!

      Poista
  2. Hei, nyt vasta tähän blogiin törmäsin ja täytyy sanoa että tykkään! Ulkoasu on varsin miellyttävä, ei hypi silmille mutta on samalla tarpeeksi kiinnostava. Kirjoitat hyvin ja selkeästi, ja nuo Mun mielipide -jutut ovat ihan huippuja. Ihanan suoraa tekstiä, et kiertele turhia. Kuvasi ovat myös varsin mielenkiintoisia, ja niitä jää mielellään katselemaan pidemmäksikin aikaa. Näin aloittelevana räpsijänä toivoisin myös lisää kuvaus/kuvankäsittelyvinkkejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kiitän suuresti kehuista! :3
      tarkoituksena ois väsätä jonkinnäkösiä pieniä rautalankavääntöopastuksia mun mielipiteiden rinnalle/joukkoon, kunhan revin jostain aikaa! :)

      Poista