28. heinäkuuta 2014

maa on tuo kaukainen ja hämärä...

...varjos Herjävuorten,
valtakunta, se on Syrhämä,
metsän tuolla puolen.








SMAMMAKKOVAROITUS







Käytiinpäs seikkailemassa uusissa maisemissa sateen jälkee. Oon pitkään halunnu ottaa pisarakuvia, joten macro rungon nokkaan ja menoks.

Tiedättekste sen tunteen ku otatte kameran mukaan, ajattelette et tänään otetaan kivoja kuvia. Noooo, räpsitte pari sataa ruutua, tuutte kotiin, siirrätte koneelle...ei yhtään hyvää kuvaa. Ja jos on teknisesti hyviä kuvia, ne on niitä ideattomia "mä oon ottanu nää kuvat jo kakskytkaheksan kertaa"-kuvia. Kerrankin toisin! Tässäpä postauksessa ei oo yhtään kuvaa josta en tykkää, okei sammakkokuvat on teknisesti mitä on, mutta ku ne oli söpöjä! Yks iso kurnuttelija ja sit nää kaks pikkuveikkaa.

Ja loppuun vielä selitys otsikosta ja alusta, Syrhämä on paras. Ja me oltiin Syrhämämetsässä. Mulla oli kaikenlisäks Kettu opastajana ja niin saatiin sumu hälvenemään ja kylä pelastumaan!
Okei, olihan meillä mukana vaan yks sääksi mutta...







Ja HEI. Nyt ku mä kerrankin olen ottanut kuvia enkä niitä iänikuisia räpsyjä ni olkaa hyvä ja kommentoikaa!! Rakentavaa palautetta, risuja, ruusuja, kukkia, käpyjä ja lehmiä, JOTAIN. Tai edes lempparikuva. Tai kertokaa kuin söpöjä smammakot oli ja miten syrhämä oli paras ohjelma!

ps. Arvonta, sivupalkissa, edelleen!

8 kommenttia:

  1. No mä kommentoin ja kerron, että nuo samulit on rupikonnia, ei sammakoita! 8D

    VastaaPoista
  2. Todella hienoja kuvia! Omat suosikkini olivat toisena ollut kuva, neljäs kuva ja viimeinen kuva. Ihanan mystisen näköisiä nuo pisara- ja metsäkuvat. Kritiikkiä en edes lähte keksimään, koska omat tietoni valokuvauksesta ovat vielä niin mitättömät. Mutta, joka tapauksessa tykkäsin kyllä tämän postauksen kuvista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän suosikit osuu aikalailla yksiin siispä! :) Kiva että kommentoit!

      Poista
  3. Ihania kuvia, osa tuommoisia mahtavan mystisiä! ♥

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia! Ja syrhämä oli kyllä ihan paras! :D

    VastaaPoista